Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11.98
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
blondynka jest dużym atutem w kampaniach reklamowych, szczególnie Diora czy Louis Vuittona. Znacznie podnosi walory reklamowanego produktu, dodaje mu elegancji, smaku i klasy.
- We Francji blond włosy wzbudzają respekt. Dzieci z bogatych dzielnic Paryża mają włosy blond, blondynka wydaje się bardziej czysta od brunetki. Z kolei w krajach, gdzie dominuje ciemny kolor włosów, blondynki i blondyni są przedmiotem pożądania na zasadzie przyciągania się przeciwieństw - mówi Bettite.
Maurice Bettite do jednej z reklamówek Louis Vuittona wybrał angielską modelkę Kylie Bix, uroczą brunetkę, którą w przerwie między castingiem a sesją zdjęciową do Vogue przefarbowano na blond. Panowie zgodnym chórem uznali, że wolą ją
blondynka jest dużym atutem w kampaniach reklamowych, szczególnie Diora czy Louis Vuittona. Znacznie podnosi walory reklamowanego produktu, dodaje mu elegancji, smaku i klasy. <br>- We Francji blond włosy wzbudzają respekt. Dzieci z bogatych dzielnic Paryża mają włosy blond, blondynka wydaje się bardziej czysta od brunetki. Z kolei w krajach, gdzie dominuje ciemny kolor włosów, blondynki i blondyni są przedmiotem pożądania na zasadzie przyciągania się przeciwieństw - mówi Bettite.<br>Maurice Bettite do jednej z reklamówek Louis Vuittona wybrał angielską modelkę Kylie Bix, uroczą brunetkę, którą w przerwie między &lt;orig&gt;castingiem&lt;/&gt; a sesją zdjęciową do Vogue przefarbowano na blond. Panowie zgodnym chórem uznali, że wolą ją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego