Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o pracy,o wykładach, o książkach
Rok powstania: 1999
Sama wybrałaś, czy...
- Sama na to wpadłaś, ? Przyznaj się!
- Nie wpadłabym na coś takiego. Nie, myśmy mieli podane tematy i każdy mógł sobie wybrać.
- A Marta Pater?
- Marta pisze o czasownikach oznaczających stratę. Znaczy początkowo to miało być właśnie takie coś, czasowniki oznaczające stratę, a potem ona to zmieniła na czasowniki oznaczające zmianę właściciela, jakoś tak, czyli zgubić, stracić, zaprzepaścić, znaleźć.
- No, a w jaki sposób pisze się pracę taką językoznawczą?
- się materiały, znaczy głównie korzysta się z korpusu, no i potem przeprowadza się analizę semantyczną, jakieś eksplikacje, czyli takie jak gdyby definicje słowotwórcze, semantyczne, nie słowotwórcze. .
-
- Znaczy nie. Widzisz, ten
Sama wybrałaś, czy...&lt;/&gt;<br>&lt;WHO1&gt;- Sama na to wpadłaś, &lt;gap reason="privacy"&gt;? Przyznaj się!&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- Nie wpadłabym na coś takiego. Nie, myśmy mieli podane tematy i każdy mógł sobie wybrać.&lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- A Marta Pater?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- Marta pisze o czasownikach oznaczających stratę. Znaczy początkowo to miało być właśnie takie coś, czasowniki oznaczające stratę, a potem ona to zmieniła na czasowniki oznaczające zmianę właściciela, jakoś tak, czyli zgubić, stracić, zaprzepaścić, znaleźć.&lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- No, a w jaki sposób pisze się pracę taką językoznawczą?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- &lt;gap&gt; się materiały, znaczy głównie korzysta się z korpusu, no i potem przeprowadza się analizę semantyczną, jakieś eksplikacje, czyli takie jak gdyby definicje słowotwórcze, semantyczne, nie słowotwórcze. &lt;gap&gt;.&lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- &lt;gap&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- Znaczy nie. Widzisz, ten
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego