Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
free, czyli produkty, w przypadku których taki wpływ nie istnieje.
Do drugiej wymienionej grupy należą zwykle produkty niedawno wprowadzone na rynek i dlatego nie powstały jeszcze powiązania z czynnikami kulturowymi. Będą to: napoje orzeźwiające, używki, aparaty fotograficzne, komputery oraz takie usługi, jak transport lotniczy, wypożyczanie samochodów, karty kredytowe, a także częściowo samochody i radioodbiorniki. Podział na wymienione dwie grupy produktów zmienia się w czasie.
Mówiąc o dostosowywaniu cech jakościowych produktów do wymogów nabywców na rynku Unii Europejskiej trzeba zwrócić uwagę na tendencję, o której była mowa wcześniej, czyli na konieczność tworzenia produktów ekologicznych. Oferowanie nabywcom produktów sprzyjających środowisku staje się coraz
free, czyli produkty, w przypadku których taki wpływ nie istnieje.<br>Do drugiej wymienionej grupy należą zwykle produkty niedawno wprowadzone na rynek i dlatego nie powstały jeszcze powiązania z czynnikami kulturowymi. Będą to: napoje orzeźwiające, używki, aparaty fotograficzne, komputery oraz takie usługi, jak transport lotniczy, wypożyczanie samochodów, karty kredytowe, a także częściowo samochody i radioodbiorniki. Podział na wymienione dwie grupy produktów zmienia się w czasie.<br>Mówiąc o dostosowywaniu cech jakościowych produktów do wymogów nabywców na rynku Unii Europejskiej trzeba zwrócić uwagę na tendencję, o której była mowa wcześniej, czyli na konieczność tworzenia produktów ekologicznych. Oferowanie nabywcom produktów sprzyjających środowisku staje się coraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego