Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wariant i zakupiono udziały w firmach MBB i Airbus Konsortium. Przykład decyzji strategicznych w sytuacji silnej pozycji rynkowej, lecz małych szans na rozwój, to działanie niemieckiego koncernu Thyssen. Jego jednostka strategiczna działająca w przemyśle stalowym ThyssenStahl nie miała dużych szans na ekspansję, więc wykorzystano wpływy z tej dziedziny dla osiągnięcia czołowej pozycji w przemyśle maszynowym, w sferze kompletnych obiektów i poddostaw dla przemysłu samochodowego.

Optymalizacja wielkości przedsiębiorstw

W Europie występuje tendencja do koncentracji kapitałowej w celu osiągnięcia możliwości działania w dużej skali. Takie rozwiązania stosują duże firmy, które nastawiają się na obszerne segmenty eurokonsumentów. Na ten temat jest mowa w innym
wariant i zakupiono udziały w firmach MBB i Airbus Konsortium. Przykład decyzji strategicznych w sytuacji silnej pozycji rynkowej, lecz małych szans na rozwój, to działanie niemieckiego koncernu Thyssen. Jego jednostka strategiczna działająca w przemyśle stalowym ThyssenStahl nie miała dużych szans na ekspansję, więc wykorzystano wpływy z tej dziedziny dla osiągnięcia czołowej pozycji w przemyśle maszynowym, w sferze kompletnych obiektów i poddostaw dla przemysłu samochodowego.<br><br>&lt;tit&gt;Optymalizacja wielkości przedsiębiorstw&lt;/&gt;<br><br>W Europie występuje tendencja do koncentracji kapitałowej w celu osiągnięcia możliwości działania w dużej skali. Takie rozwiązania stosują duże firmy, które nastawiają się na obszerne segmenty eurokonsumentów. Na ten temat jest mowa w innym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego