Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
nieco rzadziej po wódkę.

Tabela 5. zawiera dane pozwalające scharakteryzować profil społeczno-demograficzny nabywców napojów alkoholowych pochodzących z nielegalnych źródeł także ze względu na inne zmienne społeczno-demograficzne. Czarnorynkowy alkohol częściej kupują osoby do pięćdziesiątego roku życia niż starsze, z zastrzeżeniem, że ludzie młodzi wyraźnie częściej wybierają piwo; identyczna tendencja daje się zauważyć wśród wszystkich badanych, niezależnie od tego, czy "wchodzą" na czarny rynek, czy też nie.
Kawalerowie, panny, osoby pozostające w związku małżeńskim i rozwiedzione kupują nielegalny alkohol częściej niż osoby owdowiałe, również częściej - osoby bezdzietne niż posiadające dzieci. Zakupy na czarnym rynku zależą także od miejsca zamieszkania - klientami nielegalnych dystrybutorów najczęściej
nieco rzadziej po wódkę. <br><br>Tabela 5. zawiera dane pozwalające scharakteryzować profil społeczno-demograficzny nabywców napojów alkoholowych pochodzących z nielegalnych źródeł także ze względu na inne zmienne społeczno-demograficzne. Czarnorynkowy alkohol częściej kupują osoby do pięćdziesiątego roku życia niż starsze, z zastrzeżeniem, że ludzie młodzi wyraźnie częściej wybierają piwo; identyczna tendencja daje się zauważyć wśród wszystkich badanych, niezależnie od tego, czy "wchodzą" na czarny rynek, czy też nie. <br> Kawalerowie, panny, osoby pozostające w związku małżeńskim i rozwiedzione kupują nielegalny alkohol częściej niż osoby owdowiałe, również częściej - osoby bezdzietne niż posiadające dzieci. Zakupy na czarnym rynku zależą także od miejsca zamieszkania - klientami nielegalnych dystrybutorów najczęściej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego