Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
modele. Byłem naprawdę wstrząśnięty tym, co się zdarzyło. Wy sami bardzo dobrze wyrażacie uczucia. Po co ja mam was tego uczyć?

b) Grupa jest w fazie orientacji. Nie wychodzą próby wprowadzenia w życie kolejnych propozycji. Ktoś zwraca się do trenera:

U. Czy jesteś zadowolony z obserwacji?

T. Fala rośnie, załoga daje sobie radę.

Na zakończenie należy podkreślić, że interwencje trenera są naprawdę rzadkie. To, że zachęca on do konkretów, nie oznacza, że interweniuje w przypadku każdego ogólnika, który pada podczas sesji. Podobnie nie wymaga, aby każda informacja zwrotna zawierała uczucia. Trener stara się pomóc grupie, ale wyżej nad wszelką pomoc i korektę stawia
modele. Byłem naprawdę wstrząśnięty tym, co się zdarzyło. Wy sami bardzo dobrze wyrażacie uczucia. Po co ja mam was tego uczyć?<br><br>b) Grupa jest w fazie orientacji. Nie wychodzą próby wprowadzenia w życie kolejnych propozycji. Ktoś zwraca się do trenera:<br><br>U. Czy jesteś zadowolony z obserwacji?<br><br>T. Fala rośnie, załoga daje sobie radę.<br><br>Na zakończenie należy podkreślić, że interwencje trenera są naprawdę rzadkie. To, że zachęca on do konkretów, nie oznacza, że interweniuje w przypadku każdego ogólnika, który pada podczas sesji. Podobnie nie wymaga, aby każda informacja zwrotna zawierała uczucia. Trener stara się pomóc grupie, ale wyżej nad wszelką pomoc i korektę stawia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego