Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
związku z tym pytanie, jak tworzyć wizerunek typowy dla klasy produktów, a jednocześnie różniący specyficzny produkt od ofert konkurencji. Odpowiedź leży zarówno w treści tworzonej reprezentacji, jak i w sposobie jej zapisu.
Ponieważ produkt jest instrumentem stosowanym w określonych sytuacjach do osiągnięcia określonych motywów, musi spełniać warunki gwarantujące osiągnięcie celu danego zdarzenia lub innych zdarzeń, istotnych dla odbiorcy komunikatu. Warunki te odnoszą się do: cech zdarzenia, przebiegu działań istotności przypisywanym określonym cechom oraz kontekstu, w jakim zdarzenie się odbywa. Instrumentalna funkcja produktu może odnosić się do każdego z tych elementów, lub ich kombinacji. Jeśli produkt wpływa na kształt kilku elementów zdarzenia
związku z tym pytanie, jak tworzyć wizerunek typowy dla klasy produktów, a jednocześnie różniący specyficzny produkt od ofert konkurencji. Odpowiedź leży zarówno w treści tworzonej reprezentacji, jak i w sposobie jej zapisu. <br>Ponieważ produkt jest instrumentem stosowanym w określonych sytuacjach do osiągnięcia określonych motywów, musi spełniać warunki gwarantujące osiągnięcie celu danego zdarzenia lub innych zdarzeń, istotnych dla odbiorcy komunikatu. Warunki te odnoszą się do: cech zdarzenia, przebiegu działań istotności przypisywanym określonym cechom oraz kontekstu, w jakim zdarzenie się odbywa. Instrumentalna funkcja produktu może odnosić się do każdego z tych elementów, lub ich kombinacji. Jeśli produkt wpływa na kształt kilku elementów zdarzenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego