Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 03.10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
oceny niż ich koledzy ze szkół publicznych. Tak wynika z przedstawionego wczoraj raportu edukacyjnego Instytutu Spraw Publicznych. - Nauczyciele szkół niepublicznych są przekonani, że powodem wyższych ocen jest fakt, iż uczniowie szkół niepublicznych mają lepsze warunki do pracy w szkole - małe klasy, dobra kadra, dużo zajęć kompensacyjnych - i w domu - rodzice dbają o dzieci - mówi Anna Wiłkomirska, współautorka raportu "Szkoły publiczne i niepubliczne".
- Nauczyciele ci zaprzeczają, że rodzice uczniów stosują wobec szkoły zasadę: płacę i wymagam dobrych ocen - dodaje Wiłkomirska.
Natomiast druga z autorek raportu - Elżbieta Putkiewicz - podkreśla, że uczniowie szkół niepublicznych osiągają także lepsze wyniki w ogólnopolskich egzaminach gimnazjalnych i sprawdzianach
oceny niż ich koledzy ze szkół publicznych. Tak wynika z przedstawionego wczoraj raportu edukacyjnego &lt;name type="org"&gt;Instytutu Spraw Publicznych&lt;/&gt;. &lt;q&gt;- Nauczyciele szkół niepublicznych są przekonani, że powodem wyższych ocen jest fakt, iż uczniowie szkół niepublicznych mają lepsze warunki do pracy w szkole - małe klasy, dobra kadra, dużo zajęć kompensacyjnych - i w domu - rodzice dbają o dzieci&lt;/&gt; - mówi &lt;name type="person"&gt;Anna Wiłkomirska&lt;/&gt;, współautorka raportu &lt;name type="tit"&gt;"Szkoły publiczne i niepubliczne"&lt;/&gt;.&lt;/&gt;<br>&lt;q&gt;- Nauczyciele ci zaprzeczają, że rodzice uczniów stosują wobec szkoły zasadę: płacę i wymagam dobrych ocen&lt;/&gt; - dodaje &lt;name type="person"&gt;Wiłkomirska&lt;/&gt;.<br>Natomiast druga z autorek raportu - &lt;name type="person"&gt;Elżbieta Putkiewicz&lt;/&gt; - podkreśla, że uczniowie szkół niepublicznych osiągają także lepsze wyniki w ogólnopolskich egzaminach gimnazjalnych i sprawdzianach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego