Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ekspress Wieczorny
Nr: 70
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1981
i ich wspólnego mężczyzny
ZAWIŁOŚCI I KONSEKWENCJE UCZUĆ
ZDALA od zgiełku wielkiego filmu politycznego (Człowiek z żelaza), z dala od aktualnych penetracji dokumentalistów powstaje utwór kameralny, który jednak (obym się nie mylił) może okazać się wydarzeniem i głośną datą w polskiej kinematografii. Myślę o niezwykle interesującym, na razie jako zamysł, debiucie kinowym Laco Adamika "Dwie siostry".
Nocny dyżur szpitalny niekoniecznie oznacza dla personelu udręki nad łóżkami chorych. Doktorowi Plugarowi (Jerzy Kryszak) umila obrzydliwości dyżurowe Małgosia (Jolanta Buszko).

Adamik - niezapisana tablica dla masowej widowni kin - nie jest, a przynajmniej powinien nie być człowiekiem nieznanym, jeszcze bardziej masowej widowni telewizyjnej. Jego prace emitowane
i ich wspólnego mężczyzny&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;ZAWIŁOŚCI I KONSEKWENCJE UCZUĆ&lt;/&gt; <br>&lt;intro&gt;ZDALA od zgiełku wielkiego filmu politycznego (Człowiek z żelaza), z dala od aktualnych penetracji dokumentalistów powstaje utwór kameralny, który jednak (obym się nie mylił) może okazać się wydarzeniem i głośną datą w polskiej kinematografii. Myślę o niezwykle interesującym, na razie jako zamysł, debiucie kinowym &lt;hi rend="bold"&gt;Laco Adamika "Dwie siostry".&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>Nocny dyżur szpitalny niekoniecznie oznacza dla personelu udręki nad łóżkami chorych. Doktorowi Plugarowi (Jerzy Kryszak) umila obrzydliwości dyżurowe Małgosia (Jolanta Buszko). <br>&lt;gap&gt; <br>Adamik - niezapisana tablica dla masowej widowni kin - nie jest, a przynajmniej powinien nie być człowiekiem nieznanym, jeszcze bardziej masowej widowni telewizyjnej. Jego prace emitowane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego