Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zakończeniu komunikacji. Efekt ten szczególnie silnie przejawia się w stosunku do reklamowanych obiektów, których zakup ma charakter impulsywny.
Ze względu na pośredni sposób zapisu informacji oraz sytuację odbioru komunikatów, którą cechuje silna zmienność pola docierających sygnałów, określona część informacji przekazywana jest w sposób niezależny od intencji nadawcy, co powoduje znaczny deficyt przekazywanych informacji. Kompensacja powyższych zakłóceń wymaga wielokrotnych ekspozycji wiadomości oraz wprowadzenia mechanizmów scalających, odnoszących się zarówno do elementów samego komunikatu, jak i kolejnych komunikatów tworzących określoną kampanią reklamową.
W odróżnieniu od form komunikacji przebiegających w warunkach naturalnych w przypadku klasycznie budowanej kampanii wiadomości reklamowe adresowane są arbitralnie do osób, których
zakończeniu komunikacji. Efekt ten szczególnie silnie przejawia się w stosunku do reklamowanych obiektów, których zakup ma charakter impulsywny. <br>Ze względu na pośredni sposób zapisu informacji oraz sytuację odbioru komunikatów, którą cechuje silna zmienność pola docierających sygnałów, określona część informacji przekazywana jest w sposób niezależny od intencji nadawcy, co powoduje znaczny deficyt przekazywanych informacji. Kompensacja powyższych zakłóceń wymaga wielokrotnych ekspozycji wiadomości oraz wprowadzenia mechanizmów scalających, odnoszących się zarówno do elementów samego komunikatu, jak i kolejnych komunikatów tworzących określoną kampanią reklamową. <br>W odróżnieniu od form komunikacji przebiegających w warunkach naturalnych w przypadku klasycznie budowanej kampanii wiadomości reklamowe adresowane są arbitralnie do osób, których
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego