Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
to nie do wiary - minuty jeszcze w latach 60. po obecne 15 sekund.
Emitowanie reklamy opiera się na zasadzie wielokrotnych - i w dodatku raczej natarczywych - powtórzeń, co więcej, pokazuje się je w chwilach najmniej odpowiednich z punktu widzenia telewidza - zwykle w kulminacyjnych momentach filmów czy ulubionych programów. Bywa to bardzo denerwujące dla odbiorców, którzy często się skarżą, że zapomnieli, co działo się w filmie przed przerwą na reklamę. Niekiedy reklamy zbyt natarczywe przynoszą efekt zwany bumerangiem, czyli reakcję przeciwną do zamierzonej (np. irytację zamiast zachwytu).
Jednak sprawą bodaj najważniejszą w przekazach reklamowych jest ich nakierowanie nie tylko na świadomość odbiorcy. Działają
to nie do wiary - minuty jeszcze w latach 60. po obecne 15 sekund.<br>Emitowanie reklamy opiera się na zasadzie wielokrotnych - i w dodatku raczej natarczywych - powtórzeń, co więcej, pokazuje się je w chwilach najmniej odpowiednich z punktu widzenia telewidza - zwykle w kulminacyjnych momentach filmów czy ulubionych programów. Bywa to bardzo denerwujące dla odbiorców, którzy często się skarżą, że zapomnieli, co działo się w filmie przed przerwą na reklamę. Niekiedy reklamy zbyt natarczywe przynoszą efekt zwany bumerangiem, czyli reakcję przeciwną do zamierzonej (np. irytację zamiast zachwytu).<br>Jednak sprawą bodaj najważniejszą w przekazach reklamowych jest ich nakierowanie nie tylko na świadomość odbiorcy. Działają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego