Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 20/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
wzrostu bezpieczeństwa. - Urząd Morski nie kieruje się interesem jednego armatora, nie działa także przeciwko innym podmiotom gospodarczym. Przypominam, że o takie rozwiązanie wnioskowały świnoujskie władze samorządowe, straż graniczna i Urząd Celny, uzyskało ono także akceptację Ministerstwa Infrastruktury - powiedział Joachim Brudziński, rzecznik prasowy Urzędu Morskiego w Szczecinie. Decyzja Urzędu Morskiego była długo oczekiwana przez Żeglugę Pomorską - dzierżawcę nabrzeża Basenu Północnego. - Prowadzone przez nas prace nad zagospodarowaniem basenu zostały wstrzymane na wiele miesięcy, gdy spółka Port-Hol wpuściła na nabrzeże mieszczące się o kilkaset metrów bliżej miasta niemieckiego armatora Adler Schiffe. Groziło nam, że pasażerowie nie będą do nas docierali - powiedział Ryszard Naklicki, prezes
wzrostu bezpieczeństwa. <q>- Urząd Morski nie kieruje się interesem jednego armatora, nie działa także przeciwko innym podmiotom gospodarczym. Przypominam, że o takie rozwiązanie wnioskowały świnoujskie władze samorządowe, straż graniczna i Urząd Celny, uzyskało ono także akceptację Ministerstwa Infrastruktury</> - powiedział Joachim Brudziński, rzecznik prasowy Urzędu Morskiego w Szczecinie. Decyzja Urzędu Morskiego była długo oczekiwana przez Żeglugę Pomorską - dzierżawcę nabrzeża Basenu Północnego. <q>- Prowadzone przez nas prace nad zagospodarowaniem basenu zostały wstrzymane na wiele miesięcy, gdy spółka Port-Hol wpuściła na nabrzeże mieszczące się o kilkaset metrów bliżej miasta niemieckiego armatora Adler Schiffe. Groziło nam, że pasażerowie nie będą do nas docierali</> - powiedział Ryszard Naklicki, prezes
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego