Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
przy wódce). Tylko nieliczni postulowali zwiększanie sieci sprzedaży (od 3,0% przy piwie, do 1,1% przy wódce). Daleko liczniejsze były grupy zwolenników zmniejszenia liczby punktów sprzedaży - od 23,8% przy piwie, do 27,1% przy wódce. Wydaje się, że skokowy wzrost liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych, z jakim mieliśmy do czynienia w ostatnich kilku latach, w pełni zaspokoił potrzeby mieszkańców, budząc u nie małej części z nich zaniepokojenie rosnącą dostępnością alkoholu.
W 1998 roku w odpowiedzi na analogiczne pytanie większe grupy badanych postulowały zmniejszenie liczby punktów sprzedaży, a mniejsze opowiadały się za pozostawieniem status quo. Przed czterema laty zwolennicy zmniejszenia liczby
przy wódce). Tylko nieliczni postulowali zwiększanie sieci sprzedaży (od 3,0% przy piwie, do 1,1% przy wódce). Daleko liczniejsze były grupy zwolenników zmniejszenia liczby punktów sprzedaży - od 23,8% przy piwie, do 27,1% przy wódce. Wydaje się, że skokowy wzrost liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych, z jakim mieliśmy do czynienia w ostatnich kilku latach, w pełni zaspokoił potrzeby mieszkańców, budząc u nie małej części z nich zaniepokojenie rosnącą dostępnością alkoholu. <br> W 1998 roku w odpowiedzi na analogiczne pytanie większe grupy badanych postulowały zmniejszenie liczby punktów sprzedaży, a mniejsze opowiadały się za pozostawieniem status quo. Przed czterema laty zwolennicy zmniejszenia liczby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego