Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
liberalizacją publicznego sektora zaopatrzenia. Zwracano też uwagę na konieczność zaktywizowania prac w celu zharmonizowania prawa o spółkach handlowych w kwestiach decyzji co do struktury spółek akcyjnych oraz fuzji firm ponad granicami. Te nowe warunki działania wymagają od przedsiębiorstw różnorodnych strategicznych i operacyjnych procesów dostosowawczych. Firmy, które będą potrafiły się przystosować do nowych uwarunkowań, wykorzystają powstające szanse, natomiast te, które tego nie uczynią, zostaną najsilniej dotknięte przez nasilone zagrożenia i ich sytuacja rynkowa pogorszy się. Te nowe uwarunkowania, wynikające z rozwoju procesu integracji europejskiej, wymagają od przedsiębiorstw weryfikacji ich pozycji rynkowej. Zniesienie bowiem ograniczeń przepływu towarów, usług, kapitału i ludzi powoduje powstanie
liberalizacją publicznego sektora zaopatrzenia. Zwracano też uwagę na konieczność zaktywizowania prac w celu zharmonizowania prawa o spółkach handlowych w kwestiach decyzji co do struktury spółek akcyjnych oraz fuzji firm ponad granicami. Te nowe warunki działania wymagają od przedsiębiorstw różnorodnych strategicznych i operacyjnych procesów dostosowawczych. Firmy, które będą potrafiły się przystosować do nowych uwarunkowań, wykorzystają powstające szanse, natomiast te, które tego nie uczynią, zostaną najsilniej dotknięte przez nasilone zagrożenia i ich sytuacja rynkowa pogorszy się. Te nowe uwarunkowania, wynikające z rozwoju procesu integracji europejskiej, wymagają od przedsiębiorstw weryfikacji ich pozycji rynkowej. Zniesienie bowiem ograniczeń przepływu towarów, usług, kapitału i ludzi powoduje powstanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego