Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
WŁAŚNIE EKSPORT
Na początek - dwie liczby. Ubiegłoroczny plan zakładał wyeksportowanie 1 350 000 amortyzatorów. Sprzedano ich za granicę - 1 465 000. Jak z tego widać udział eksportu jest znaczny, przekracza 40% produkcji. Głównym odbiorcą zagranicznym jest Związek Radziecki, ściślej - zakłady w Togliatti. Współpraca krośnieńskiej fabryki z tymi zakładami jest przykładem dobrze pomyślanej, korzystnej dla obu stron, kooperacji przemysłów motoryzacyjnych Polski i ZSRR.
Radzieckie samochody są często eksploatowane w trudnych warunkach drogowych i stąd wyjątkowe wymagania, którym muszą sprostać amortyzatory. Jak więc w ZSRR oceniane są wyroby z Krosna?
Rozmawialiśmy na ten temat w Przedstawicielstwie Handlowym ZSRR w Warszawie. Oceny - ogólnie rzecz biorąc
WŁAŚNIE EKSPORT&lt;/&gt; <br>Na początek - dwie liczby. Ubiegłoroczny plan zakładał wyeksportowanie 1 350 000 amortyzatorów. Sprzedano ich za granicę - 1 465 000. Jak z tego widać udział eksportu jest znaczny, przekracza 40% produkcji. Głównym odbiorcą zagranicznym jest Związek Radziecki, ściślej - zakłady w Togliatti. Współpraca krośnieńskiej fabryki z tymi zakładami jest przykładem dobrze pomyślanej, korzystnej dla obu stron, kooperacji przemysłów motoryzacyjnych Polski i ZSRR. <br>Radzieckie samochody są często eksploatowane w trudnych warunkach drogowych i stąd wyjątkowe wymagania, którym muszą sprostać amortyzatory. Jak więc w ZSRR oceniane są wyroby z Krosna? <br>Rozmawialiśmy na ten temat w Przedstawicielstwie Handlowym ZSRR w Warszawie. Oceny - ogólnie rzecz biorąc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego