Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.21 (17)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ważnych badań i błędne wnioski śledczych.
Uznali oni, że limuzyna księżnej uciekła przed fotoreporterami, ścigającymi ją na motocyklach. - Mercedes obciążony czterema osobami nie miał na to szans - uważa biegły.
Przy wjeździe do tunelu auto, jadące bardzo szybko, powinno podskoczyć a później zarysować podwoziem o asfalt. Badanie tego odcinka drogi ustaliłoby dokładną prędkość limuzyny. Takich badań jednak nie przeprowadzono.
Nie ma też ekspertyzy śladów na pedałach Mercedesa. Ślady takie, w zestwieniu z ranami nóg kierowcy, powiedziałyby, czy szofer rzeczywiście hamował?
Policjanci uznali, że 32-metrowy ślad opon na szosie to efekt hamowania. Według Grabana ślad powinien być przerywany, bo Mercedes miał sprawny
ważnych badań i błędne wnioski śledczych.<br>Uznali oni, że limuzyna księżnej uciekła przed fotoreporterami, ścigającymi ją na motocyklach. - Mercedes obciążony czterema osobami nie miał na to szans - uważa biegły. <br>Przy wjeździe do tunelu auto, jadące bardzo szybko, powinno podskoczyć a później zarysować podwoziem o asfalt. Badanie tego odcinka drogi ustaliłoby dokładną prędkość limuzyny. Takich badań jednak nie przeprowadzono.<br>Nie ma też ekspertyzy śladów na pedałach Mercedesa. Ślady takie, w zestwieniu z ranami nóg kierowcy, powiedziałyby, czy szofer rzeczywiście hamował?<br>Policjanci uznali, że 32-metrowy ślad opon na szosie to efekt hamowania. Według Grabana ślad powinien być przerywany, bo Mercedes miał sprawny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego