Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
rękę. Za ogromne pieniądze z budżetu państwa. - Z naszych obliczeń wynika, że tylko w zeszłym roku reklamowanie Polski kosztowało podatników około miliarda złotych - mówi Bogdan Wawrzyńczyk z niezależnego Instytutu Promocji i Rozwoju "Pro Polonia", jednego z nielicznych stowarzyszeń, którym na skutecznej promocji naprawdę zależy, bo z niej żyją. Wawrzyńczyk zarabia, doradzając samorządowcom, ale ma też na koncie większe sukcesy - jego zasługą jest m.in. skuteczna reklama polskiej branży budowlanej na Ukrainie zlecona przez polskich inwestorów.

Ten miliard, o którym mówi, to według niego pieniądze wyrzucone w błoto. Wydano je głównie na urzędnicze pensje i opracowywanie kolejnych strategii, które nigdy nie doczekają
rękę. Za ogromne pieniądze z budżetu państwa. - Z naszych obliczeń wynika, że tylko w zeszłym roku reklamowanie Polski kosztowało podatników około miliarda złotych - mówi Bogdan Wawrzyńczyk z niezależnego Instytutu Promocji i Rozwoju "Pro Polonia", jednego z nielicznych stowarzyszeń, którym na skutecznej promocji naprawdę zależy, bo z niej żyją. Wawrzyńczyk zarabia, doradzając samorządowcom, ale ma też na koncie większe sukcesy - jego zasługą jest m.in. skuteczna reklama polskiej branży budowlanej na Ukrainie zlecona przez polskich inwestorów. <br><br>Ten miliard, o którym mówi, to według niego pieniądze wyrzucone w błoto. Wydano je głównie na urzędnicze pensje i opracowywanie kolejnych strategii, które nigdy nie doczekają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego