Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
banki polityka szerokiego asortymentu nie nadążała często za wymaganiami klientów. Dotyczyło to zwłaszcza skomplikowanych transakcji giełdowych, ryzykownych operacji pieniężnych i doradztwa podatkowego. Z tego właśnie względu banki wyspecjalizowane i uniwersalne nawiązały ze sobą ścisłą współpracę i pośredniczą wzajemnie w oferowaniu swoim klientom produktów bankowych. Podobnie nawiązana została współpraca z firmami doradztwa finansowego i ubezpieczeń. Pośredniczą one wzajemnie w oferowaniu swoich usług.
W sferze dystrybucji usług bankowych można spotkać się współcześnie z dwiema przeciwstawnymi tendencjami. Jedna z nich - to rosnące znaczenie obsługi bezpośredniej w szczególności w odniesieniu do skomplikowanych produktów i klientów zamożnych oraz instytucjonalnych. Tendencja druga natomiast - to zmniejszanie się roli
banki polityka szerokiego asortymentu nie nadążała często za wymaganiami klientów. Dotyczyło to zwłaszcza skomplikowanych transakcji giełdowych, ryzykownych operacji pieniężnych i doradztwa podatkowego. Z tego właśnie względu banki wyspecjalizowane i uniwersalne nawiązały ze sobą ścisłą współpracę i pośredniczą wzajemnie w oferowaniu swoim klientom produktów bankowych. Podobnie nawiązana została współpraca z firmami doradztwa finansowego i ubezpieczeń. Pośredniczą one wzajemnie w oferowaniu swoich usług.<br>W sferze dystrybucji usług bankowych można spotkać się współcześnie z dwiema przeciwstawnymi tendencjami. Jedna z nich - to rosnące znaczenie obsługi bezpośredniej w szczególności w odniesieniu do skomplikowanych produktów i klientów zamożnych oraz instytucjonalnych. Tendencja druga natomiast - to zmniejszanie się roli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego