Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
dziennym (Metal Militia, Jump In The Fire), Zagłada za rogiem (The Four Horsemen, Pulling Teeth na gitarę basową), a Wyzwolenie (drobna koncesja na rzecz kalifornijskiego hedonizmu) przynosi tylko głośna muzyka (Whiplash, Hit The Lights) i szybki samochód (Motorbreath).
Kompozycje (w większości autorstwa Hetfielda, Ulricha i Mustaine'a w rozmaitych konfiguracjach) nie dorównują późniejszym arcydziełom z albumów Master Of Puppets czy Metallica. Thrash metal zaprezentowany w 51 minutach Kill 'Ero AlI stawiał dopiero pierwsze kroki, ale były to kroki wyraźne. Jak przystało na debiutancką płytę, brzmienie dyktuje głód. Bębny, gitary i głos walczą o życie, autentycznie walczą. Nie ma tu mowy o jakiejkolwiek
dziennym (Metal Militia, Jump In The Fire), Zagłada za rogiem (The Four Horsemen, Pulling Teeth na gitarę basową), a Wyzwolenie (drobna koncesja na rzecz kalifornijskiego hedonizmu) przynosi tylko głośna muzyka (Whiplash, Hit The Lights) i szybki samochód (Motorbreath).<br>Kompozycje (w większości autorstwa Hetfielda, Ulricha i Mustaine'a w rozmaitych konfiguracjach) nie dorównują późniejszym arcydziełom z albumów Master Of Puppets czy Metallica. Thrash metal zaprezentowany w 51 minutach Kill 'Ero AlI stawiał dopiero pierwsze kroki, ale były to kroki wyraźne. Jak przystało na debiutancką płytę, brzmienie dyktuje głód. Bębny, gitary i głos walczą o życie, autentycznie walczą. Nie ma tu mowy o jakiejkolwiek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego