Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Kowalczyk
Tytuł: strona o sankach ulicznych
Rok: 2003
mają własnego napędu. Tylko grawitacja. Droga powinna być w miarę stroma (5% w zupełności wystarczy). Potem może się wypłaszczać, a nawet biec lekko pod górę, gdyż ze względu na mały opór powietrza, sanki długo utrzymują prędkość.

,,,;;;Typ asfaltu;;;,,, - Jeśli nawierzchnia ma wiele wystających kamieni, to prędkość będzie mała, za to drgania ogromne. Im gładszy asfalt, tym lepiej.

,,,;;;Bezpieczeństwo;;;,,, - Najlepsze są drogi o małym natężeniu ruchu lub takie, po których samochody jeżdżą okresowo np. dojazdy do parkingów, wysypisk śmieci, elektrownii itp. Droga nie powinna mieć obok krawężnika, dużej ilości lamp i znaków, szczególnie na zakrętach. Jest to ważne przy ewentualnym upadku.

,,,;;;Właściciele
mają własnego napędu. Tylko grawitacja. Droga powinna być w miarę stroma (5% w zupełności wystarczy). Potem może się wypłaszczać, a nawet biec lekko pod górę, gdyż ze względu na mały opór powietrza, sanki długo utrzymują prędkość.<br><br>,,,;;;Typ asfaltu;;;,,, - Jeśli nawierzchnia ma wiele wystających kamieni, to prędkość będzie mała, za to drgania ogromne. Im gładszy asfalt, tym lepiej.<br><br>,,,;;;Bezpieczeństwo;;;,,, - Najlepsze są drogi o małym natężeniu ruchu lub takie, po których samochody jeżdżą okresowo np. dojazdy do parkingów, wysypisk śmieci, elektrownii itp. Droga nie powinna mieć obok krawężnika, dużej ilości lamp i znaków, szczególnie na zakrętach. Jest to ważne przy ewentualnym upadku.<br><br>,,,;;;Właściciele
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego