Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 10.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
autostrada stała się opłacalna. Te dopłaty, jak szacują eksperci, mogą sięgnąć 100 - 300 mln złotych rocznie. Poseł SLD Andrzej Piłat, który w poprzednim gabinecie był wiceministrem infrastruktury, wspomina: - Uważaliśmy, że do zaakceptowania jest najwyżej stawka na poziomie 5 mln euro za kilometr, choć i tak wydawało się, że to bardzo drogo.
Już kilka tygodni temu Piłat mówił, że za podpisanie takiej umowy grozić może nawet Trybunał Stanu. - Odchodząc z resortu, ostrzegałem premiera Belkę, że ja bym takiej umowy nie podpisał - twierdzi.
Jak pisaliśmy we wtorek, Belkę ostrzegał również Jacek Zdrojewski, były wiceminister infrastruktury, a dziś baron SLD na Mazowszu. - Premier zbył
autostrada stała się opłacalna. Te dopłaty, jak szacują eksperci, mogą sięgnąć 100 - 300 mln złotych rocznie. Poseł &lt;name type="org"&gt;SLD&lt;/&gt; &lt;name type="person"&gt;Andrzej Piłat&lt;/&gt;, który w poprzednim gabinecie był wiceministrem infrastruktury, wspomina: - Uważaliśmy, że do zaakceptowania jest najwyżej stawka na poziomie 5 mln euro za kilometr, choć i tak wydawało się, że to bardzo drogo.<br>Już kilka tygodni temu &lt;name type="person"&gt;Piłat&lt;/&gt; mówił, że za podpisanie takiej umowy grozić może nawet &lt;name type="org"&gt;Trybunał Stanu&lt;/&gt;. - Odchodząc z resortu, ostrzegałem premiera &lt;name type="person"&gt;Belkę&lt;/&gt;, że ja bym takiej umowy nie podpisał - twierdzi.<br>Jak pisaliśmy we wtorek, &lt;name type="person"&gt;Belkę&lt;/&gt; ostrzegał również &lt;name type="person"&gt;Jacek Zdrojewski&lt;/&gt;, były wiceminister infrastruktury, a dziś baron &lt;name type="org"&gt;SLD&lt;/&gt; na &lt;name type="place"&gt;Mazowszu&lt;/&gt;. - Premier zbył
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego