Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z reguły przegrywają konkurencję z dobrym newsem, pierwszymi minutami filmu fabularnego lub koniecznością wyminięcia kogoś, kto idzie przed nami ulicą, a przez kogo możemy się spóźnić na ważne spotkanie. Konflikt istotności poszczególnych elementów przekazu dla nadawcy i odbiorcy jest więc w procesie reklamy niezwykle częsty.
Paradoksalnie tło ekspozycji komunikatu i drugorzędne, z punktu widzenia strategii rynkowej, treści kodowane w reklamie mogą być istotniejsze dla odbiorcy niż ostateczne cele kampanii. Idealnym przykładem tej zależności są różnice w odbiorze pokazów kolekcji mody (które są realizacjami o określonych celach wynikających ze strategii public relations autorów kolekcji) między kobiecą oraz męską częścią publiczności. Mimo iż
z reguły przegrywają konkurencję z dobrym newsem, pierwszymi minutami filmu fabularnego lub koniecznością wyminięcia kogoś, kto idzie przed nami ulicą, a przez kogo możemy się spóźnić na ważne spotkanie. Konflikt istotności poszczególnych elementów przekazu dla nadawcy i odbiorcy jest więc w procesie reklamy niezwykle częsty. <br>Paradoksalnie tło ekspozycji komunikatu i drugorzędne, z punktu widzenia strategii rynkowej, treści kodowane w reklamie mogą być istotniejsze dla odbiorcy niż ostateczne cele kampanii. Idealnym przykładem tej zależności są różnice w odbiorze pokazów kolekcji mody (które są realizacjami o określonych celach wynikających ze strategii public relations autorów kolekcji) między kobiecą oraz męską częścią publiczności. Mimo iż
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego