Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
już tylko 1:60 (proporcja liczbowa oznacza stosunki jasności najciemniejszych i najjaśniejszych partii obrazu).
Reprodukcja poligraficzna jest ostatecznym celem zdjęcia - w fotografii reklamowej określenie funkcji światła powinno służyć efektowi, jaki ma być uzyskany w ostatecznym utrwaleniu poligraficznym. Powstaje więc problem jak korzystając z niskojakościowej, szczególnie pod względem oddania kolorów techniki drukarskiej zyskać obraz dobrej jakości. Staranne oświetlenie, obok doboru zestawień kolorystycznych, czyli aranżacji, jest tutaj główną metodą.
Jakie światło? Naturalne czy kreatywne? Wykorzystywanie techniki oświetleniowej ograniczają dwa warunki brzegowe: dążenie do oświetlenia naturalnego (związane z operowaniem światłem kierunkowym oraz wypełniającym) oraz dążenie do oświetlenia kreatywnego (wynika ono z subiektywnej wizji autora
już tylko 1:60 (proporcja liczbowa oznacza stosunki jasności najciemniejszych i najjaśniejszych partii obrazu). <br>Reprodukcja poligraficzna jest ostatecznym celem zdjęcia - w fotografii reklamowej określenie funkcji światła powinno służyć efektowi, jaki ma być uzyskany w ostatecznym utrwaleniu poligraficznym. Powstaje więc problem jak korzystając z niskojakościowej, szczególnie pod względem oddania kolorów techniki drukarskiej zyskać obraz dobrej jakości. Staranne oświetlenie, obok doboru zestawień kolorystycznych, czyli aranżacji, jest tutaj główną metodą. <br>Jakie światło? Naturalne czy kreatywne? Wykorzystywanie techniki oświetleniowej ograniczają dwa warunki brzegowe: dążenie do oświetlenia naturalnego (związane z operowaniem światłem kierunkowym oraz wypełniającym) oraz dążenie do oświetlenia kreatywnego (wynika ono z subiektywnej wizji autora
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego