Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Cechy fizyczne i przestrzenne docierają silniej i szybciej niż semantyczne.
5. Wysycanie wiadomości jest problemem. Ale jeszcze większym problemem jest nadmiar informacji. Stają się one przez to nieczytelne, a nawet nudne. Warto pamiętać, że tekst reklamowy najpierw się ogląda, a dopiero potem się go czyta.
6. Percepcja wymaga zmian. Jeśli dysponujemy nadmiarem mocnych argumentów i będziemy chcieli użyć wszystkich - ciekawe zniesie ciekawe. Argumenty będą się neutralizować. Wszystko wymaga punktu odniesienia. Dobry przekaz to przekaz o argumentach istotnych i mniej istotnych. Akcentuje się te najistotniejsze.
7. Film to historia opowiadania obrazami. Reklama to seria migawkowych historii, czyli propozycja, którą na razie nikt
Cechy fizyczne i przestrzenne docierają silniej i szybciej niż semantyczne. <br>5. Wysycanie wiadomości jest problemem. Ale jeszcze większym problemem jest nadmiar informacji. Stają się one przez to nieczytelne, a nawet nudne. Warto pamiętać, że tekst reklamowy najpierw się ogląda, a dopiero potem się go czyta. <br>6. Percepcja wymaga zmian. Jeśli dysponujemy nadmiarem mocnych argumentów i będziemy chcieli użyć wszystkich - ciekawe zniesie ciekawe. Argumenty będą się neutralizować. Wszystko wymaga punktu odniesienia. Dobry przekaz to przekaz o argumentach istotnych i mniej istotnych. Akcentuje się te najistotniejsze. <br>7. Film to historia opowiadania obrazami. Reklama to seria migawkowych historii, czyli propozycja, którą na razie nikt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego