Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na pewne zjawisko w krajach UE, polegające na zwiększaniu się znaczenia tzw. marketingu bezpośredniego, wykorzystującego trzy nośniki promocji, czyli docierania do adresatów promocji za pośrednictwem przesyłek pocztowych, telewizji i nowoczesnych środków elektronicznych (np. faksu). Europejskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego EDMA (European Direct Marketing Association) dzieli te działania na takie właśnie trzy dziedziny. Ta ostatnia forma ma jeszcze w Europie Zachodniej niewielki udział w stosunku do promocji typu direct mail i telemarketingu, ale w miarę rozwoju sprzedaży komputerów osobistych i zwiększania się dostępności poczty elektronicznej, teletekstu i innych systemów telekomunikacyjnych, ich znaczenie będzie rosło.
Tego typu promocja jest działaniem substytucyjnym w stosunku do
na pewne zjawisko w krajach UE, polegające na zwiększaniu się znaczenia tzw. marketingu bezpośredniego, wykorzystującego trzy nośniki promocji, czyli docierania do adresatów promocji za pośrednictwem przesyłek pocztowych, telewizji i nowoczesnych środków elektronicznych (np. faksu). Europejskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego EDMA (European Direct Marketing Association) dzieli te działania na takie właśnie trzy dziedziny. Ta ostatnia forma ma jeszcze w Europie Zachodniej niewielki udział w stosunku do promocji typu direct mail i telemarketingu, ale w miarę rozwoju sprzedaży komputerów osobistych i zwiększania się dostępności poczty elektronicznej, teletekstu i innych systemów telekomunikacyjnych, ich znaczenie będzie rosło.<br>Tego typu promocja jest działaniem substytucyjnym w stosunku do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego