Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.03 (2)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
płacić - mówi pani Domicella.

Fakt: Nasza Czytelniczka 4 września 2003 r. osobiście złożyła wniosek o przeniesienie telefonu w Biurze Obsługi Klienta TP SA.
- Wniosek przyjęto, ale telefonu nie mam. Mało tego, obiecano, że telefon w Serocku będzie odłączony 23 września, taką datę mam zaznaczoną na podaniu przez pracownika Telekomunikacji. Do dzisiaj ten numer działa, a ja jestem obciążana abonamentem. Rachunki TP SA przysyła na moje nazwisko pod stary adres. Na szczęście osoba, która kupiła ode mnie mieszkanie, jest uczciwa i nie korzysta z tego telefonu. Oczywiście telefonu w Legionowie także nie mam. Kilkakrotnie interweniowałam w Telepunkcie w Legionowie, ale bez skutku
płacić - mówi pani Domicella.<br><br>Fakt: Nasza Czytelniczka 4 września 2003 r. osobiście złożyła wniosek o przeniesienie telefonu w Biurze Obsługi Klienta TP SA. <br>&lt;q&gt;- Wniosek przyjęto, ale telefonu nie mam. Mało tego, obiecano, że telefon w Serocku będzie odłączony 23 września, taką datę mam zaznaczoną na podaniu przez pracownika Telekomunikacji. Do dzisiaj ten numer działa, a ja jestem obciążana abonamentem. Rachunki TP SA przysyła na moje nazwisko pod stary adres. Na szczęście osoba, która kupiła ode mnie mieszkanie, jest uczciwa i nie korzysta z tego telefonu. Oczywiście telefonu w Legionowie także nie mam. Kilkakrotnie interweniowałam w Telepunkcie w Legionowie, ale bez skutku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego