Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dźwięczny i zrytmizowany, mając też cechy zobowiązania i silnej ekspresji emocjonalnej.
W większości przypadkówn slogan posiada jednak bardziej precyzyjne znaczenie, charakteryzujące się znaczną pojemnością semantyczną. Jego zakres znaczenia gwarantować powinien możliwość poszerzania lub zawężania interpretacji, zależnie od zmieniających się warunków komunikacji. A zatem slogan ma swój zakres, pojemność, jakość wizualną, dźwięczność oraz związki przyczynowe między jego elementami i innymi częściami wiadomości. Z reguły reinterpretuje znaczenie obrazu oraz tworzy określone nastawienie wobec warstwy tekstowej komunikatu.
Slogan, analizowany w oderwaniu od związków z obrazem, jest jednym z rodzajów wypowiedzi określonych przez oraz Searle'a. Jako werdykt, polecenie, zobowiązanie, określenie postawy lub przekonania, stwierdzenie, ekspresja
dźwięczny i zrytmizowany, mając też cechy zobowiązania i silnej ekspresji emocjonalnej. <br>W większości przypadkówn slogan posiada jednak bardziej precyzyjne znaczenie, charakteryzujące się znaczną pojemnością semantyczną. Jego zakres znaczenia gwarantować powinien możliwość poszerzania lub zawężania interpretacji, zależnie od zmieniających się warunków komunikacji. A zatem slogan ma swój zakres, pojemność, jakość wizualną, dźwięczność oraz związki przyczynowe między jego elementami i innymi częściami wiadomości. Z reguły reinterpretuje znaczenie obrazu oraz tworzy określone nastawienie wobec warstwy tekstowej komunikatu. <br>Slogan, analizowany w oderwaniu od związków z obrazem, jest jednym z rodzajów wypowiedzi określonych przez oraz Searle'a. Jako werdykt, polecenie, zobowiązanie, określenie postawy lub przekonania, stwierdzenie, ekspresja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego