Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
za wielkiego pojęcia o punk rocku, a szczególnie o obcowaniu z przedstawicielami ruchu, więc oddelegowano najmłodszego w wytwórni inżyniera dźwięku, Simona Humphreya. Jak dziś wspomina: "Muzycy zachowywali się cywilizowanie, może tylko nieco śmierdzieli". Mimo że to Humphrey pracował z The Clash w studiu, jako producenta albumu wymieniono Micka Foote'a, koncertowego dźwiękowca zespołu.
Największe problemy podczas sesji miał Simonon, który jeszcze nie bardzo umiał grać. Przed każdą kompozycją Jones musiał mu dokładnie pokazywać, gdzie ma kłaść palce. Strummer napisał większość tekstów i był najsilniejszą osobowością w zespole, ale jego gitara brzmiała tragicznie, więc jej dźwięk nie był rejestrowany. Z drugiej strony Joe
za wielkiego pojęcia o punk rocku, a szczególnie o obcowaniu z przedstawicielami ruchu, więc oddelegowano najmłodszego w wytwórni inżyniera dźwięku, Simona Humphreya. Jak dziś wspomina: "Muzycy zachowywali się cywilizowanie, może tylko nieco śmierdzieli". Mimo że to Humphrey pracował z The Clash w studiu, jako producenta albumu wymieniono Micka Foote'a, koncertowego dźwiękowca zespołu.<br>Największe problemy podczas sesji miał Simonon, który jeszcze nie bardzo umiał grać. Przed każdą kompozycją Jones musiał mu dokładnie pokazywać, gdzie ma kłaść palce. Strummer napisał większość tekstów i był najsilniejszą osobowością w zespole, ale jego gitara brzmiała tragicznie, więc jej dźwięk nie był rejestrowany. Z drugiej strony Joe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego