wypunktowali główne elementy strategii znanych firm amerykańskich (m.in. Dell, Federal Express i CBS), które odniosły sukces w działalności internetowej. Co najcenniejsze, pokazali jak w praktyce spożytkować doświadczenia rynkowych potentatów. Informacja, wygoda, indywidualizacja - to tylko niektóre ze słów-kluczy omawianych w tej książce. Powinien przeczytać ją każdy, kto interesuje się e-biznesem.</><br><br><div type="art"><br><tit>EURO 2000</><br><br>gatunek: futbolówka<br>Kolejna gra piłkarska sprawdzonej firmy. Grasz o mistrzostwo Europy, wybierając do walki drużynę spośród 16 finalistów Euro 2000. Doskonała grafika, świetna realizacja tv (mecze "transmituje" kilkanaście kamer, powtórki w zwolnieniach), wybuchy radości, łzy porażki i rewelacyjne komentarze trzech sprawozdawców.<br><br><tit>ENGLISH + ONE PACK</><br><br>gatunek: zgrabny samouczek<br>Największy