Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wielkości i kształtu, które umożliwiały efektywne przetwarzanie na płytkim poziomie oraz uczenie się na poziomie automatycznym, a także komunikaty odnoszące się do wartości ocenianych przez badanych jako ważne. Wyniki powyższych badań zgodne są też z konsekwencjami wynikającymi z badań nad paradygmatem poziomów przetwarzania, traktującym efektywność zapamiętywania informacji z otoczenia jako efekt jakości przetwarzania informacji, Craika i Lockharta, oraz z wpływem efektu ekspozycji. W ujęciu tego paradygmatu trwałe i pełne zapamiętywanie informacji możliwe jest w przypadku pogłębiania przetwarzania informacji oraz zwiększenia jego zakresu na wszystkich kolejnych poziomach, co odpowiada kolejnym kontaktom odbiorcy z ekspozycjami komunikatu lub, w razie przeskoku z poziomu cech
wielkości i kształtu, które umożliwiały efektywne przetwarzanie na płytkim poziomie oraz uczenie się na poziomie automatycznym, a także komunikaty odnoszące się do wartości ocenianych przez badanych jako ważne. Wyniki powyższych badań zgodne są też z konsekwencjami wynikającymi z badań nad paradygmatem poziomów przetwarzania, traktującym efektywność zapamiętywania informacji z otoczenia jako efekt jakości przetwarzania informacji, Craika i Lockharta, oraz z wpływem efektu ekspozycji. W ujęciu tego paradygmatu trwałe i pełne zapamiętywanie informacji możliwe jest w przypadku pogłębiania przetwarzania informacji oraz zwiększenia jego zakresu na wszystkich kolejnych poziomach, co odpowiada kolejnym kontaktom odbiorcy z ekspozycjami komunikatu lub, w razie przeskoku z poziomu cech
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego