Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
obraz produktu jest jeden, ale sposobów jego zapisu tyle, ile możliwych kombinacji wszystkich informacji na wszystkich poziomach ich odbioru, czyli bardzo wiele. Strategie oparte na dużej elastyczności reguł oraz na posługiwaniu się zróżnicowanymi tendencjami są wciąż rzadko efektywnie stosowane. Preferujemy strategie krokowe określające jasno prawdopodobne warianty. Są one być może efektywne przy budowie rzetelnych i jasnych komunikatów, jednak w niewielkim stopniu przydatne są przy tworzeniu wiadomości specyficznie dostosowanych do danej sytuacji komunikacyjnej, żeby nie powiedzieć zaskakujących i oryginalnyh, w dobrym sensie tego słowa.
SELEKCJA Z TŁA I DOTARCIE KOMUNIKATU
Projektując część wizualną wiadomości, należy zdawać sobie sprawę z konsekwencji, jakie powodować
obraz produktu jest jeden, ale sposobów jego zapisu tyle, ile możliwych kombinacji wszystkich informacji na wszystkich poziomach ich odbioru, czyli bardzo wiele. Strategie oparte na dużej elastyczności reguł oraz na posługiwaniu się zróżnicowanymi tendencjami są wciąż rzadko efektywnie stosowane. Preferujemy strategie krokowe określające jasno prawdopodobne warianty. Są one być może efektywne przy budowie rzetelnych i jasnych komunikatów, jednak w niewielkim stopniu przydatne są przy tworzeniu wiadomości specyficznie dostosowanych do danej sytuacji komunikacyjnej, żeby nie powiedzieć zaskakujących i oryginalnyh, w dobrym sensie tego słowa. <br>&lt;tit&gt;SELEKCJA Z TŁA I DOTARCIE KOMUNIKATU&lt;/&gt;<br>Projektując część wizualną wiadomości, należy zdawać sobie sprawę z konsekwencji, jakie powodować
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego