Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
stosunku do doświadczeń odbiorcy wobec naturalnych form komunikacji są wielokrotnie dłuższe. Proces utrudniony jest także przez brak wystarczająco silnego nawyku odbiorcy do poszukiwania wiadomości pochodzącej z określonego źródła oraz emitowanej w określonym czasie, jak ma to miejsce w przypadku większości form masowego przekazu.
Koncepcja Krugmana zakłada konieczność istnienia minimum trzech efektywnych kontaktów odbiorcy z wiadomością reklamową, aby można było mówić o jej odbiorze w sposób relatywnie porównywalny pod względem efektywności w stosunku do naturalnych form komunikacji. W trakcie pierwszej efektywnej ekspozycji wiadomość zostanie odebrana, jej percepcja ograniczona jest jednak do prostych cech komunikatu. W trakcie drugiej efektywnej ekspozycji przetwarzanie osiąga pełny
stosunku do doświadczeń odbiorcy wobec naturalnych form komunikacji są wielokrotnie dłuższe. Proces utrudniony jest także przez brak wystarczająco silnego nawyku odbiorcy do poszukiwania wiadomości pochodzącej z określonego źródła oraz emitowanej w określonym czasie, jak ma to miejsce w przypadku większości form masowego przekazu. <br>Koncepcja Krugmana zakłada konieczność istnienia minimum trzech efektywnych kontaktów odbiorcy z wiadomością reklamową, aby można było mówić o jej odbiorze w sposób relatywnie porównywalny pod względem efektywności w stosunku do naturalnych form komunikacji. W trakcie pierwszej efektywnej ekspozycji wiadomość zostanie odebrana, jej percepcja ograniczona jest jednak do prostych cech komunikatu. W trakcie drugiej efektywnej ekspozycji przetwarzanie osiąga pełny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego