Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
inne firmy, by tę grupę produktową wzmocnić. Wybrano drugi wariant i zakupiono udziały w firmach MBB i Airbus Konsortium. Przykład decyzji strategicznych w sytuacji silnej pozycji rynkowej, lecz małych szans na rozwój, to działanie niemieckiego koncernu Thyssen. Jego jednostka strategiczna działająca w przemyśle stalowym ThyssenStahl nie miała dużych szans na ekspansję, więc wykorzystano wpływy z tej dziedziny dla osiągnięcia czołowej pozycji w przemyśle maszynowym, w sferze kompletnych obiektów i poddostaw dla przemysłu samochodowego.

Optymalizacja wielkości przedsiębiorstw

W Europie występuje tendencja do koncentracji kapitałowej w celu osiągnięcia możliwości działania w dużej skali. Takie rozwiązania stosują duże firmy, które nastawiają się na obszerne
inne firmy, by tę grupę produktową wzmocnić. Wybrano drugi wariant i zakupiono udziały w firmach MBB i Airbus Konsortium. Przykład decyzji strategicznych w sytuacji silnej pozycji rynkowej, lecz małych szans na rozwój, to działanie niemieckiego koncernu Thyssen. Jego jednostka strategiczna działająca w przemyśle stalowym ThyssenStahl nie miała dużych szans na ekspansję, więc wykorzystano wpływy z tej dziedziny dla osiągnięcia czołowej pozycji w przemyśle maszynowym, w sferze kompletnych obiektów i poddostaw dla przemysłu samochodowego.<br><br>&lt;tit&gt;Optymalizacja wielkości przedsiębiorstw&lt;/&gt;<br><br>W Europie występuje tendencja do koncentracji kapitałowej w celu osiągnięcia możliwości działania w dużej skali. Takie rozwiązania stosują duże firmy, które nastawiają się na obszerne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego