Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na rynku powinno więc wykraczać poza śledzenie sytuacji wśród innych dostawców.
Jak już o tym wspominano wcześniej, taka analiza powinna dotyczyć poszczególnych rynków działania firmy, jednak można to także odnieść do grupy krajów. Metodę tę można wykorzystać do przedstawienia podstawowych warunków konkurowania na rynku Unii Europejskiej z punktu widzenia polskich eksporterów.
W zakresie konkurencji między firmami w poszczególnych sektorach trzeba stwierdzić ponownie, że wprowadzenie od 1 stycznia 1993r. zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego skutkuje nasileniem się konkurencji. Wprowadzenie czterech wolności i zniesienie różnorodnych barier umożliwia redukcję kosztów produkcji i marketingu. Zwiększenie możliwości działania na wielkim rynku 15 krajów Unii Europejskiej stwarza szansę
na rynku powinno więc wykraczać poza śledzenie sytuacji wśród innych dostawców.<br>Jak już o tym wspominano wcześniej, taka analiza powinna dotyczyć poszczególnych rynków działania firmy, jednak można to także odnieść do grupy krajów. Metodę tę można wykorzystać do przedstawienia podstawowych warunków konkurowania na rynku Unii Europejskiej z punktu widzenia polskich eksporterów.<br>W zakresie konkurencji między firmami w poszczególnych sektorach trzeba stwierdzić ponownie, że wprowadzenie od 1 stycznia 1993r. zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego skutkuje nasileniem się konkurencji. Wprowadzenie czterech wolności i zniesienie różnorodnych barier umożliwia redukcję kosztów produkcji i marketingu. Zwiększenie możliwości działania na wielkim rynku 15 krajów Unii Europejskiej stwarza szansę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego