Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
cztery miliony jej użytkowników? Dla zmylenia klienta, czyli stworzenia wrażenia, że oto wchodzi nowy operator. Czerwona łapa z reklamy pozdrawiała drogich konkurentów, a klienci uwierzyli, że na rynku pojawiła się naprawdę tania oferta. - Heyah idealnie trafił w potrzeby młodych ludzi. Ma tylko dwie najważniejsze dla nich usługi - połączenia głosowe i esemesy. Ale za to najtańsze na rynku i z impulsem naliczanym co sekundę już od początku rozmowy - mówi Antoni Mielniczuk z PTC. Szacuje się, że operator Ery w ciągu trzech miesięcy złapał na czerwoną łapę 1,2-1,5 mln klientów. Sukces Heyah­ zaskoczył chyba nawet samych twórców, bo w pewnym
cztery miliony jej użytkowników? Dla zmylenia klienta, czyli stworzenia wrażenia, że oto wchodzi nowy operator. Czerwona łapa z reklamy pozdrawiała drogich konkurentów, a klienci uwierzyli, że na rynku pojawiła się naprawdę tania oferta. - Heyah idealnie trafił w potrzeby młodych ludzi. Ma tylko dwie najważniejsze dla nich usługi - połączenia głosowe i esemesy. Ale za to najtańsze na rynku i z impulsem naliczanym co sekundę już od początku rozmowy - mówi Antoni Mielniczuk z PTC. Szacuje się, że operator Ery w ciągu trzech miesięcy złapał na czerwoną łapę 1,2-1,5 mln klientów. Sukces Heyah­ zaskoczył chyba nawet samych twórców, bo w pewnym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego