Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nim związanego.
Czynniki decydujące o skuteczności kampanii reklamowej zależą od kombinacji dyspozycji podmiotu, sytuacji odbioru komunikatu, struktury przekazów reklamowych oraz sposobu ich emitowania i powinny kształtować się odmiennie na poszczególnych etapach kampanii reklamowej. Za podstawowe różnice między czynnikami decydującymi o skuteczności przetwarzania ciągów komunikatów reklamowych w poszczególnych stadiach kampanii (czyli etapach tworzenia się postawy wobec desygnatu) przyjąć można tendencje do przetwarzania informacji na poziomie automatycznym w trakcie ekspozycji początkowych i kontrolowanych w czasie ekspozycji końcowych. Ponadto, tendencja do przetwarzania informacji na poziomie cech niesemantycznych w trakcie początkowych ekspozycji oraz tendencja do przetwarzania zapisu informacji na poziomie cech semantycznych podczas ekspozycji końcowych
nim związanego. <br>Czynniki decydujące o skuteczności kampanii reklamowej zależą od kombinacji dyspozycji podmiotu, sytuacji odbioru komunikatu, struktury przekazów reklamowych oraz sposobu ich emitowania i powinny kształtować się odmiennie na poszczególnych etapach kampanii reklamowej. Za podstawowe różnice między czynnikami decydującymi o skuteczności przetwarzania ciągów komunikatów reklamowych w poszczególnych stadiach kampanii (czyli etapach tworzenia się postawy wobec desygnatu) przyjąć można tendencje do przetwarzania informacji na poziomie automatycznym w trakcie ekspozycji początkowych i kontrolowanych w czasie ekspozycji końcowych. Ponadto, tendencja do przetwarzania informacji na poziomie cech niesemantycznych w trakcie początkowych ekspozycji oraz tendencja do przetwarzania zapisu informacji na poziomie cech semantycznych podczas ekspozycji końcowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego