Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 20/04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
jedności choreograficznej, każdy spośród tancerzy prezentuje inny rodzaj tańca. Pomysł - wydawałoby się - karkołomny. Co wspólnego mogą mieć ze sobą hip-hop i break-dance, i flamenco, etniczne tańce murzyńskie i barok? Trudno o większy rozdźwięk. Jednak w "Ogrodzie Io Io Ito Ito" jest miejsce dla każdego. W obrębie krótkich, kilkuminutowych etiud następuje porozumienie. Tancerzy dzieli forma, ale łączy temat. Każdy gest jest zarazem stwierdzeniem i pytaniem, stanowi punkt wyjścia do rozmowy.
Tłem dla wszystkich działań jest wielki ekran. Oto przepływa przez niego pół kobieta, pół ryba. Goni ją tygrys z ludzką twarzą, za którym z kolei biegnie stado koni na ludzkich
jedności choreograficznej, każdy spośród tancerzy prezentuje inny rodzaj tańca. Pomysł - wydawałoby się - karkołomny. Co wspólnego mogą mieć ze sobą hip-hop i break-dance, i flamenco, etniczne tańce murzyńskie i barok? Trudno o większy rozdźwięk. Jednak w "Ogrodzie Io Io Ito Ito" jest miejsce dla każdego. W obrębie krótkich, kilkuminutowych etiud następuje porozumienie. Tancerzy dzieli forma, ale łączy temat. Każdy gest jest zarazem stwierdzeniem i pytaniem, stanowi punkt wyjścia do rozmowy.<br>Tłem dla wszystkich działań jest wielki ekran. Oto przepływa przez niego pół kobieta, pół ryba. Goni ją tygrys z ludzką twarzą, za którym z kolei biegnie stado koni na ludzkich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego