Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
oddziaływania całego otoczenia procesu marketingu. Wzajemne powiązanie elementów marketing-mix pozwala określić formy specyficznego przebiegu procesu marketingu. Szczególnie w tych sytuacjach, kiedy realizacja założeń strategii rynkowej przebiega w sposób odmienny od planowanego. Na przykład analiza deficytu sprzedaży w oparciu o formułę 4 x P, pozwala na poszukiwanie przyczyn regresu poza ewentualnością niskiego popytu. Przy istniejącej wysokiej motywacji do nabycia produktu, ilość zakupów może być zbyt niska z powodu bariery ceny (price), błędów w systemie dystrybucji powodujących ograniczenie fizycznej dostępności produktu (place) lub zbyt słabej świadomości istnienia produktu (deficyt działań promocyjnych). Wzajemne powiązanie elementów marketing-mix pozwala ukazać zależność efektywnych działań promocyjnych
oddziaływania całego otoczenia procesu marketingu. Wzajemne powiązanie elementów marketing-mix pozwala określić formy specyficznego przebiegu procesu marketingu. Szczególnie w tych sytuacjach, kiedy realizacja założeń strategii rynkowej przebiega w sposób odmienny od planowanego. Na przykład analiza deficytu sprzedaży w oparciu o formułę 4 x P, pozwala na poszukiwanie przyczyn regresu poza ewentualnością niskiego popytu. Przy istniejącej wysokiej motywacji do nabycia produktu, ilość zakupów może być zbyt niska z powodu bariery ceny (price), błędów w systemie dystrybucji powodujących ograniczenie fizycznej dostępności produktu (place) lub zbyt słabej świadomości istnienia produktu (deficyt działań promocyjnych). Wzajemne powiązanie elementów marketing-mix pozwala ukazać zależność efektywnych działań promocyjnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego