Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
osiągnięcia korzyści skali,
- produkty są w niewielkim stopniu zróżnicowane i nabywcy mają swobodę w wyborze dostawcy, wygrywając dla siebie tę sytuację,
- mniejsze zyski osiągają nabywcy, gdyż wówczas są bardziej wrażliwi na poziom cen płaconych swym dostawcom,
- bardziej realne jest zagrożenie integracji pionowej wstecz, czyli wchodzenia przez przedsiębiorstwa handlowe lub też firmy będące odbiorcami w proces produkcyjny,
- lepszą i pełniejszą informacją rynkową dysponują odbiorcy,
- bardziej rozproszeni są dostawcy i silniej konkurują między sobą,
- więcej funkcji marketingowych pełnią odbiorcy będący pośrednimi ogniwami sprzedaży w dystrybucji na danym rynku, zwłaszcza gdy dostawcami są firmy zagraniczne eksportujące swe produkty na ten rynek,
- gdy produkty dostawcy
osiągnięcia korzyści skali,<br>- produkty są w niewielkim stopniu zróżnicowane i nabywcy mają swobodę w wyborze dostawcy, wygrywając dla siebie tę sytuację,<br>- mniejsze zyski osiągają nabywcy, gdyż wówczas są bardziej wrażliwi na poziom cen płaconych swym dostawcom,<br>- bardziej realne jest zagrożenie integracji pionowej wstecz, czyli wchodzenia przez przedsiębiorstwa handlowe lub też firmy będące odbiorcami w proces produkcyjny,<br>- lepszą i pełniejszą informacją rynkową dysponują odbiorcy,<br>- bardziej rozproszeni są dostawcy i silniej konkurują między sobą,<br>- więcej funkcji marketingowych pełnią odbiorcy będący pośrednimi ogniwami sprzedaży w dystrybucji na danym rynku, zwłaszcza gdy dostawcami są firmy zagraniczne eksportujące swe produkty na ten rynek,<br>- gdy produkty dostawcy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego