Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
latach 19811983 wartość inwestycji bezpośrednich w Danii, RFN, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii wyniosła 826mln USD, a w latach 19841987 zwiększyła się czterokrotnie do poziomu przekraczającego 3,3mld USD. Kierowały się one głównie do Wielkiej Brytanii. Strukturę japońskich inwestycji w Europie przedstawia rys.20.
Największych inwestycji bezpośrednich dokonały w Europie firmy branży motoryzacyjnej. W rezultacie Wielka Brytania stała się eksporterem netto samochodów.
Tablica 42 przedstawia przykłady japońskich inwestycji w przemyśle motoryzacyjnym w Europie.
W inny jeszcze sposób inwestycje japońskich firm samochodowych w Europie przedstawia wykres 8.
Warto zwrócić uwagę, że inwestycje te polegają nie tylko na rozwoju zakładów produkcyjnych. Dużą uwagę
latach 19811983 wartość inwestycji bezpośrednich w Danii, RFN, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii wyniosła 826mln USD, a w latach 19841987 zwiększyła się czterokrotnie do poziomu przekraczającego 3,3mld USD. Kierowały się one głównie do Wielkiej Brytanii. Strukturę japońskich inwestycji w Europie przedstawia rys.20.<br>Największych inwestycji bezpośrednich dokonały w Europie firmy branży motoryzacyjnej. W rezultacie Wielka Brytania stała się eksporterem netto samochodów.<br>Tablica 42 przedstawia przykłady japońskich inwestycji w przemyśle motoryzacyjnym w Europie.<br>W inny jeszcze sposób inwestycje japońskich firm samochodowych w Europie przedstawia wykres 8.<br>Warto zwrócić uwagę, że inwestycje te polegają nie tylko na rozwoju zakładów produkcyjnych. Dużą uwagę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego