Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
czyli po prostu wódki, silne zaostrzanie ograniczeń reklamy i promocji piwa i lekkich win jest w ogóle sensowne.
Być może warto zastanowić się nad faktem, że wpływ reklamy o określonym profilu może zmieniać kulturę picia alkoholu. Być może zamiast ograniczeń warto wykorzystywać środki reklamy do przesunięcia ciężaru spożycia alkoholu z gatunków wysokoprocentowych na trunki lekkie. Istniałyby wtedy większe szanse na zbliżenie się do śródziemnomorskiej kultury spożycia alkoholu, która z wielu względów może być bardziej pożądana. Kampania piwa "Bosman", rozpoczęta w 1997 roku, w sposób klasyczny wykorzystywała kontrowersje sensu i konsekwencji wprowadzania restrykcji dotyczących reklamy piwa. Trudno jest oprzeć się wrażeniu, że
czyli po prostu wódki, silne zaostrzanie ograniczeń reklamy i promocji piwa i lekkich win jest w ogóle sensowne. <br>Być może warto zastanowić się nad faktem, że wpływ reklamy o określonym profilu może zmieniać kulturę picia alkoholu. Być może zamiast ograniczeń warto wykorzystywać środki reklamy do przesunięcia ciężaru spożycia alkoholu z gatunków wysokoprocentowych na trunki lekkie. Istniałyby wtedy większe szanse na zbliżenie się do śródziemnomorskiej kultury spożycia alkoholu, która z wielu względów może być bardziej pożądana. Kampania piwa "Bosman", rozpoczęta w 1997 roku, w sposób klasyczny wykorzystywała kontrowersje sensu i konsekwencji wprowadzania restrykcji dotyczących reklamy piwa. Trudno jest oprzeć się wrażeniu, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego