i ponadczasowych prawd filozoficznych jako część duchowego dziedzictwa ludzkości.<br>2. Temat: Jakie tradycje kultywuje twoja rodzina?<br>- jakie święta i w jaki sposób obchodzi twoja rodzina?<br>- Różnorodność: prawosławie, ewangelicy, katolicy, judaizm, świadek Jehowy, islam i inne.<br>Cel: wykazanie związku tradycji z religią.<br>Metoda: Wypracowanie lub inna forma pisemna<br>Czas trwania: 2 godziny lekcyjne, język polski<br>Termin: wrzesień - początek października<br>Ścieżka V<br>8) Historia i tradycja własnej rodziny na tle historii i tradycji regionu.<br>3. Tradycja to nasze korzenie.<br>Forma: różne formy informacji wizualnej.<br>Koncert muzyczny przez radiowęzeł<br>Metoda: praca w grupach.<br>Realizacja: plastyka, muzyka, historia, godzina wychowawcza, język polski, ścieżki edukacyjne.<br>Termin: październik