Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
sieć budzi takie zainteresowanie speców od marketingu. Elementem każdej kampanii jest więc strona internetowa służąca do marketingowej komunikacji z konsumentami, oferująca im gry, zabawy, konkursy, wygaszacze ekranu itd.
Można jednak docierać do nich innymi drogami, np. poprzez subkultury młodzieżowe. Koncern PepsiCo wprowadzał na rynek napój Mountain Dew korzystając z pomocy grafficiarzy, którzy malowali w różnych miejscach, m.in. na chodnikach, znaki napoju MD. Wywołało to protesty władz miejskich, zwłaszcza tam, gdzie grafficiarze rozpędzili się i malowali na ścianach zabytkowych obiektów. Producent odcinał się od tych działań, ale takie jest ryzyko marketingu, który prowadzony na granicy prawa czasem wymyka się spod kontroli
sieć budzi takie zainteresowanie speców od marketingu. Elementem każdej kampanii jest więc strona internetowa służąca do marketingowej komunikacji z konsumentami, oferująca im gry, zabawy, konkursy, wygaszacze ekranu itd. <br>Można jednak docierać do nich innymi drogami, np. poprzez subkultury młodzieżowe. Koncern PepsiCo wprowadzał na rynek napój Mountain Dew korzystając z pomocy &lt;orig&gt;grafficiarzy&lt;/&gt;, którzy malowali w różnych miejscach, m.in. na chodnikach, znaki napoju MD. Wywołało to protesty władz miejskich, zwłaszcza tam, gdzie &lt;orig&gt;grafficiarze&lt;/&gt; rozpędzili się i malowali na ścianach zabytkowych obiektów. Producent odcinał się od tych działań, ale takie jest ryzyko marketingu, który prowadzony na granicy prawa czasem wymyka się spod kontroli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego