Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
prawdziwy cel i uczciwość takiej walki. W tych dniach kilku prywatnych nadawców radiowych i telewizyjnych (Polsat, TVN, Agora) oskarżyło telewizję publiczną o prowadzenie nieuczciwej wojny cenowej na rynku reklamowym.

Skargi na nieuczciwie prowadzone wojny cenowe często trafiają do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Ich liczba rośnie przed świętami, kiedy drobni handlowcy skarżą się, że hipermarkety uprawiają wobec nich dumping, sprzedając towary poniżej kosztów. Zwykle chodzi o okresowe promocje, więc nie jest to dumping i nie ma podstaw do interwencji. Zresztą UOKiK może interweniować, jeśli niedozwolonych praktyk dopuszcza się firma mająca pozycję dominującą (40 proc. rynku) lub kiedy narażone są interesy konsumentów
prawdziwy cel i uczciwość takiej walki. W tych dniach kilku prywatnych nadawców radiowych i telewizyjnych (Polsat, TVN, Agora) oskarżyło telewizję publiczną o prowadzenie nieuczciwej wojny cenowej na rynku reklamowym.<br><br>Skargi na nieuczciwie prowadzone wojny cenowe często trafiają do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Ich liczba rośnie przed świętami, kiedy drobni handlowcy skarżą się, że hipermarkety uprawiają wobec nich dumping, sprzedając towary poniżej kosztów. Zwykle chodzi o okresowe promocje, więc nie jest to dumping i nie ma podstaw do interwencji. Zresztą UOKiK może interweniować, jeśli niedozwolonych praktyk dopuszcza się firma mająca pozycję dominującą (40 proc. rynku) lub kiedy narażone są interesy konsumentów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego