Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nabywców instytucjonalnych.
Jak już o tym wspominaliśmy przy okazji analizowania sektora hurtu, istotną tendencją w obecnym rozwoju dystrybucji w krajach Unii Europejskiej jest rozwój systemów detalicznych, bazujących na dużej skali działania i stosujących agresywne strategie cenowe. Będzie więc rósł udział dużych centrów handlowych, działających na zasadzie samoobsługi.
Zmiany w sieci handlu detalicznego są związane z rozwojem gospodarczym krajów. Można bowiem zaobserwować taką prawidłowość, że wyższy poziom gospodarczy kraju powoduje: zmniejszenie liczby sklepów detalicznych przypadających na 1000 mieszkańców, co oznacza, że rośnie wielkość powierzchni sprzedaży, większy stopień koncentracji w sferze sprzedaży detalicznej, większe znaczenie działań marketingowych prowadzonych przez firmy detaliczne.
Tę pierwszą prawidłowość
nabywców instytucjonalnych.<br>Jak już o tym wspominaliśmy przy okazji analizowania sektora hurtu, istotną tendencją w obecnym rozwoju dystrybucji w krajach Unii Europejskiej jest rozwój systemów detalicznych, bazujących na dużej skali działania i stosujących agresywne strategie cenowe. Będzie więc rósł udział dużych centrów handlowych, działających na zasadzie samoobsługi.<br>Zmiany w sieci handlu detalicznego są związane z rozwojem gospodarczym krajów. Można bowiem zaobserwować taką prawidłowość, że wyższy poziom gospodarczy kraju powoduje: zmniejszenie liczby sklepów detalicznych przypadających na 1000 mieszkańców, co oznacza, że rośnie wielkość powierzchni sprzedaży, większy stopień koncentracji w sferze sprzedaży detalicznej, większe znaczenie działań marketingowych prowadzonych przez firmy detaliczne.<br>Tę pierwszą prawidłowość
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego