Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
krajach Unii Europejskiej jeszcze dosyć zróżnicowana. Udział tradycyjnych punktów sprzedaży detalicznej i nowoczesnych wielkopłaszczyznowych sklepów nie jest jednakowy w tych krajach.
Analogicznie do stopnia wprowadzenia produktów na rynek, można mówić o cyklu życia różnych typów, punktów sprzedaży detalicznej. Pokazuje to rys.31. Jak widać, w krajach o najbardziej nowoczesnej strukturze handlu detalicznego (Niemcy, Francja, Wielka Brytania) tradycyjne sklepy samoobsługowe (supermarkety i małe sklepy detaliczne) znajdują się w fazie spadku. Natomiast specjalistyczne sklepy o dużych powierzchniach sprzedażowych, znajdujące się poza centrami miast, i sklepy dyskontowe są usytuowane w fazie wzrostu.
Tempo wzrostu różnych typów sklepów jest zróżnicowane. Hipermarkety rozwijają się bardzo szybko
krajach Unii Europejskiej jeszcze dosyć zróżnicowana. Udział tradycyjnych punktów sprzedaży detalicznej i nowoczesnych wielkopłaszczyznowych sklepów nie jest jednakowy w tych krajach.<br>Analogicznie do stopnia wprowadzenia produktów na rynek, można mówić o cyklu życia różnych typów, punktów sprzedaży detalicznej. Pokazuje to rys.31. Jak widać, w krajach o najbardziej nowoczesnej strukturze handlu detalicznego (Niemcy, Francja, Wielka Brytania) tradycyjne sklepy samoobsługowe (supermarkety i małe sklepy detaliczne) znajdują się w fazie spadku. Natomiast specjalistyczne sklepy o dużych powierzchniach sprzedażowych, znajdujące się poza centrami miast, i sklepy dyskontowe są usytuowane w fazie wzrostu.<br>Tempo wzrostu różnych typów sklepów jest zróżnicowane. Hipermarkety rozwijają się bardzo szybko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego