Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
do 30kg w Danii. W odniesieniu do konsumpcji mrożonej żywności te graniczne wielkości wynoszą 38kg w Danii i 6kg w Grecji. Spożycie jogurtu jest największe w Holandii i wynosi 20kg, natomiast najniższy poziom osiąga w Irlandii - 3kg. Podobne różnice występują w konsumpcji napojów: w Irlandii pije się 2 razy więcej herbaty, niż wynosi przeciętna dla całej UE, konsumenci duńscy natomiast piją 2 razy więcej (10,8kg) kawy, niż średnio w krajach UE. W Wielkiej Brytanii pije się za to dwukrotnie więcej gazowanych napojów (125 litrów), a w Grecji 3 razy więcej spirytusu (15 litrów), niż przeciętnie w całej grupie tych krajów
do 30kg w Danii. W odniesieniu do konsumpcji mrożonej żywności te graniczne wielkości wynoszą 38kg w Danii i 6kg w Grecji. Spożycie jogurtu jest największe w Holandii i wynosi 20kg, natomiast najniższy poziom osiąga w Irlandii - 3kg. Podobne różnice występują w konsumpcji napojów: w Irlandii pije się 2 razy więcej herbaty, niż wynosi przeciętna dla całej UE, konsumenci duńscy natomiast piją 2 razy więcej (10,8kg) kawy, niż średnio w krajach UE. W Wielkiej Brytanii pije się za to dwukrotnie więcej gazowanych napojów (125 litrów), a w Grecji 3 razy więcej spirytusu (15 litrów), niż przeciętnie w całej grupie tych krajów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego