Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 1997
dyrektorem artystycznym Teatru jest Piotr Cieplak, który reklamuje swój program dla Rozmaitości określeniem "Najszybszy Teatr w Mieście". Cieplak znajduje zwolenników wśród ludzi młodych, których nazywa "martensami", z myślą o nich szuka nowego języka teatralnego który uwzględniałby rytm współczesnej muzyki i kina. Te poszukiwania maja służyć w teatrze Cieplaka u opowiadaniu historii starych jak świat o miłości, prawdzie i śmierci - z rozpaczą i śmiechem w tle.
NAJSZYBSZY TEATR W MIEŚCIE!!!
To żartobliwe hasło ma towarzyszyć Rozrnaitościom w nowym sezonie. Lepsze to, niż wzniosłe deklaracje tworzenia Prawdziwej Sztuki, poszukiwania Uniwersalizmu i opisu Kondycji Człowieka pod koniec XX w. Choć, w gruncie rzeczy o
dyrektorem artystycznym Teatru jest Piotr Cieplak, który reklamuje swój program dla Rozmaitości określeniem "Najszybszy Teatr w Mieście". Cieplak znajduje zwolenników wśród ludzi młodych, których nazywa "martensami", z myślą o nich szuka nowego języka teatralnego który uwzględniałby rytm współczesnej muzyki i kina. Te poszukiwania maja służyć w teatrze Cieplaka u opowiadaniu historii starych jak świat o miłości, prawdzie i śmierci - z rozpaczą i śmiechem w tle. <br>NAJSZYBSZY TEATR W MIEŚCIE!!!<br>To żartobliwe hasło ma towarzyszyć Rozrnaitościom w nowym sezonie. Lepsze to, niż wzniosłe deklaracje tworzenia Prawdziwej Sztuki, poszukiwania Uniwersalizmu i opisu Kondycji Człowieka pod koniec XX w. Choć, w gruncie rzeczy o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego