Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.09 (2)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
promocyjna jest coraz bardziej doceniana. Promocja kraju może się przełożyć na decyzje inwestycyjne czy wzrost zaufania do produktów w nim wytwarzanych - mówi Dariusz Sobków, odpowiedzialny za promocję w polskim przedstawicielstwie. Według niego, w porównaniu z innymi państwami kandydackimi stosunkowo wiele osób zajmuje się naszą promocją w Brukseli, choć ciągle jest ich mniej, niż zatrudnianych przez inne państwa członkowskie. Najtrudniej jest jednak odpowiedzieć na pytanie, na ile Polsce udaje się wpływać na decyzje polityczne dotyczące naszego przyszłego członkostwa w unii. Niestety, w 1999 r. nie udało się nam zakończyć sukcesem najważniejszych rozgrywek dyplomatycznych na tym polu. Najpierw nie przekonaliśmy innych kandydatów do wywarcia nacisku
promocyjna jest coraz bardziej doceniana. Promocja kraju może się przełożyć na decyzje inwestycyjne czy wzrost zaufania do produktów w nim wytwarzanych - mówi Dariusz Sobków, odpowiedzialny za promocję w polskim przedstawicielstwie. Według niego, w porównaniu z innymi państwami kandydackimi stosunkowo wiele osób zajmuje się naszą promocją w Brukseli, choć ciągle jest ich mniej, niż zatrudnianych przez inne państwa członkowskie. Najtrudniej jest jednak odpowiedzieć na pytanie, na ile Polsce udaje się wpływać na decyzje polityczne dotyczące naszego przyszłego członkostwa w unii. Niestety, w 1999 r. nie udało się nam zakończyć sukcesem najważniejszych rozgrywek dyplomatycznych na tym polu. Najpierw nie przekonaliśmy innych kandydatów do wywarcia nacisku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego