Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
proces zapamiętywania.
Znak graficzny Centrali Produktów Naftowych zaprojektowany został w 1966 roku przez Ryszarda Bojara, Jerzego Słowikowskiego oraz Stefana Solika. W powszechnym zastosowaniu pojawił się w 1967 roku, a funkcje swe spełniał aż do momentu zmiany struktury firmy związanej z procesem prywatyzacji w końcu lat 90. Był on częścią systemu identyfikacji wizualnej obejmującego swym zakresem opakowania, druki firmowe, tabor transportowy, wystrój stacji benzynowych oraz ubiory pracowników. Powstający projekt określać musiał kolorystykę znaku w sposób gwarantujący jego rozpoznawalność i dobre wyodrębnianie z tła sąsiadujących ze znakiem informacji, czytelność w zmiennych warunkach atmosferycznych, natychmiastową rozpoznawalność w zróżnicowanych skalach wielkości oraz technikach jego utrwaleń
proces zapamiętywania. <br>Znak graficzny Centrali Produktów Naftowych zaprojektowany został w 1966 roku przez Ryszarda Bojara, Jerzego Słowikowskiego oraz Stefana Solika. W powszechnym zastosowaniu pojawił się w 1967 roku, a funkcje swe spełniał aż do momentu zmiany struktury firmy związanej z procesem prywatyzacji w końcu lat 90. Był on częścią systemu identyfikacji wizualnej obejmującego swym zakresem opakowania, druki firmowe, tabor transportowy, wystrój stacji benzynowych oraz ubiory pracowników. Powstający projekt określać musiał kolorystykę znaku w sposób gwarantujący jego rozpoznawalność i dobre wyodrębnianie z tła sąsiadujących ze znakiem informacji, czytelność w zmiennych warunkach atmosferycznych, natychmiastową rozpoznawalność w zróżnicowanych skalach wielkości oraz technikach jego utrwaleń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego